Chokladbrownie med Daim

Idag provade jag på att baka brownies. Jag har bara bakat brownies en gång förut och det blev inte så lyckat.
 
De jag bakade idag blev inte heller så jättebra, de blev alldeles för kladdiga i mitten. Jag använde nog en för liten form för de skulle blivit lite tunnare än så här. Jag borde även ha låtit de stå i ugnen längre tid för att hinna bli klara. Jaja, man lär av sina misstag.  
 
Jag följde Manuelas recept. Hennes blogg passionforbaking är min favortiblogg just nu. Allt hon bakar ser himla gott ut och hon har även ett kök att dö för. Kika in på hennes blogg för inspireras!
 
Browniesarna var iallafall jättegoda även om de var lite för kladdiga. De var dock väldigt mäktiga och inte kalorisnåla precis. Jag frös in hälften och tänkte att jag kunde ta ut en bit till kaffet någon dag eller med en bit glass, det kommer nog bli supergott! De smakade lite som tryffelchoklad.
 
 
 
 
 
veronica eriksson
2014-01-15 @ 12:35:56
URL: http://vveronicas.com/

Åh så gott! Dom ser guudmliga ut :) MUMS!

Svar: Ja, de är riktigt goda till kaffet =)
Chokladfreaks

Linda
2014-01-17 @ 15:43:28
URL: http://www.nattstad.se/Lindalinnros

va gott

Svar: Ja de blev riktigt goda =)
Chokladfreaks

Tess
2014-01-28 @ 13:17:51
URL: http://tesswaltenburg.blogg.se/

Mums, vad gott det ser ut! :) Kram

Svar: Ja jag har några kvar i frysen, gott att ta fram när man är sötsugen =)
Chokladfreaks




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0