La vita café

Igår var det invigning för La vita Café, ett café som några bekanta till mig precis öppnat i Malmö.
 
Det bjöds på en massa godsaker och det var väldigt trevligt! 
 
Cafét kommer erbjuda en massa gott, en specialité som de har är olika fruktcocktails. De kommer bli perfekta att dricka nu till sommaren. 
 
Libanesisk frukost står även på menyn liksom andra goda bakelser och gott kaffe förstås!
 
Jag tycker att alla som bor i eller har vägarna förbi Malmö ska ta sig en tur dit!
 
Det ligger i Möllan på Södra skolgatan. 
 
 
 
Evje
2013-05-14 @ 22:41:33

Oj vilka läckerheter!

Svar: Mmm, riktigt gott var det!
Chokladfreaks

nisse
2013-05-15 @ 21:02:39

Ser galet gott ut! Btw Patrik har fått en chokladfontän i present så det blir chokladorgie här i Gävle;)

Svar: Sån lyx, jag önskar mig en chokladfontän =)
Chokladfreaks

Dennis
2013-05-24 @ 14:18:38
URL: http://withyen.se

Vad är detta?! Himmelriket!!!

Svar: Ja nästan ;)
Chokladfreaks




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0