Tiramisu cravings

Efter att ha ätit mitt livs godaste tiramisu i Rom så fick jag mersmak för denna ortroligt goda bakelse.
 
Jag är vanligtvis inte den som köper färdigmix men nu var jag faktiskt så lat och gjorde det istället för att baka en egen tiramisu from scratch.  
 
Den var iallafall väldigt god för att vara färdigmix men jag måste verkligen baka en riktig tiramisu på egen hand någon dag. Jag måste bara hitta det bästa receptet först! Tips mottages gärna =)
 
 
Den otroligt goda tiramusn vi åt första kvällen i Rom med en cappuccino förstås!
 
JUNITJEJ
2013-07-24 @ 21:39:39
URL: http://www.junitjejen.se

Så smaskigt!

Svar: Ja, det var riktigt gott! =)
Chokladfreaks

Mimsan
2013-07-24 @ 22:45:41

Riktigt smarrgt!!!

Svar: Mmm om det var!
Chokladfreaks

Dan
2013-07-27 @ 11:55:38

Ser smarrigt ut den ska jag prova :)

Svar: Ja, gör det men det finns ju inget recept hehe ;)
Chokladfreaks




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0