Ingen chokladfreak utan en chokladfontän

Jag har suktat efter en chokladfontän i evigheter så när jag fick en förra veckan av Roligaprylar.se blev jag helt överlycklig. 
 
Jag testade den med familjen ikväll efter middagen och den var förvånansvärt enkel att använda.
 
Det gick inte åt så mycket choklad heller, jag använde ca 350g 70% mörk choklad för att få en fin rinnande fontän.
 
Som tillbehör hade jag en massa olika frukter och så köpte jag även marshmallows. Det var riktigt gott men ganska mäktigt. 
 
Jag tror den passar bäst att ta fram vid stora fester då fler kan dela på chokladen. Vi var ju endast 6st och vi orkade knappt äta upp all choklad.
 
Jag är iallafall riktigt nöjd med den och kommer definitivt att använda den vid större festligheter och middagar framöver. Den är ett perfekt avslut på en middag helt enkelt.
 
Här kan man beställa den om man vill ha en egen =) 
 
 
  
 
Evje
2013-07-18 @ 00:44:06

Mumma kardemumma! Den får du bjuda mig på nästa gång vi ses

Svar: Absolut! Du är så välkommen så =)
Chokladfreaks

JUNITJEJ
2013-07-19 @ 18:35:08
URL: http://www.junitjejen.se

Åh, vad det ser fantastiskt gott ut!

Svar: Ja du anar inte hur gott det var =)
Chokladfreaks

FrökenTV, bloggen om tv och film
2013-07-20 @ 13:22:51
URL: http://efji.blogg.se/

åh, gott

Svar: Det var riktigt gott =)
Chokladfreaks

Frida
2013-07-20 @ 13:25:34
URL: http://fridapluppjakobsson.blogg.se/

Åh vad häftigt! En sån skulle man ha :))

Svar: Ja, den är superbra!
Chokladfreaks




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0