Sommar

Nu var det ett tag sen jag uppdaterade bloggen men det blir så på sommaren då man är ledig och har massa annat kul inplanerat.
Jag har varit upptagen med att träffa massa vänner och njutit av min semester.
Har hunnit åka runt i Skåne, Uppsala och Budapest och en till utlandsresa väntar nästa vecka =)
Sommaren är verkligen bäst!
Här kommer lite blandade bilder från mina första tre semesterveckor, bara fem kvar nu!
 
 
Falsterbostrand: Finaste stranden jag varit på i Sverige.
 
 
 
Budapest : En av de finaste städerna jag varit i, maten var fantastiskt god och allt var väldigt billigt dessutom! 
 
 
Mimsan
2013-07-07 @ 12:43:44

Vilka Bilder!!! Blev hungrig av att se de =)

Svar: Du skulle älskat efterrätterna!
Chokladfreaks

Evje
2013-07-07 @ 12:59:42

Å vad fina bilder! Jävlar vad lyxigt allt ser ut! Älskade verkligen Budapest och saknar det redan!

Svar: Eller hur! Fan vad vi levde lyx där nere! Lätt bästa weekendresan!
Chokladfreaks

Edith
2013-07-07 @ 13:19:54

Fy va avis jag blir! Kan vi inte resa tillsammans allihop nästa gång!? Skulle va så kul!!

Svar: Jo det vore askul! Vi måste få till någon utlandsresa ihop!
Chokladfreaks

nils
2013-07-09 @ 10:03:04

Hej hopp! Ser ut att ha varit kul det där ;) Det är du värd!




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0