Värmande champinjonsoppa

Den här bloggen handlar visserligen mest om bakning men jag tänkte att det vore kul att dela med mig av ett lite matigare recept.
 
Jag fick hem Ica's tidning Buffé häromdagen och såg att den innehöll många goda recept på soppor. 
Jag bestämde mig för att göra champinjonsoppan med lök och grädde.
 
Den var väldigt enkel att laga och framför allt så var den väldigt god. Den var också väldigt mättande med tanke på hur mycket grädde och mjölk det är i den. Ett tips så här i vintertid då det är ruskigt kallt ute och man bara vill  ligga inne och dricka något varmt och gott. 
 
Receptet finns här
 
 
Evje
2013-01-21 @ 12:46:09

Mums! Svampsoppa är riktigt gott! Väldigt trevligt med lite mattips. Väldigt fin kopp!

Anonym
2013-01-21 @ 14:25:37

Åh så god den ser ut!!!

LiselottLiselott
2013-08-26 @ 18:53:57

Fin bild! Ser jätteläckert ut :-)

Svar: Tack, det var riktigt gott faktiskt!
Chokladfreaks




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0