Semmel-muffins

Jag såg att Kelly bakat "semmel-muffins" och jag tyckte att det lät så gott så jag var tvungen att baka de idag. 
 
Jag gillar semlor och muffins så jag tyckte verkligen att denna kombination var jättegod. Alla i familjen var även eniga om att de var godare än vanliga semlor.
 
Jag har gröpt ur varje muffins och fyllt den med mandelmassa och grädde. Muffinssmeten är även smaksatt med kardemumma vilket gör att det smakar som en riktig semla. 
 
Receptet finns här!
 
 
 
Jenny
2013-01-26 @ 21:18:17
URL: http://Jenlen.blogg.se

Så fina dom va och säkert supergoda!

Svar: Tack! Ja, lätta att baka och supergoda var de!
Chokladfreaks

Mimsan
2013-01-27 @ 23:25:56

Åh så GODA de ser ut. Vad duktig du är!!!

Svar: Önskar att du kunde få smaka en, du skulle älskat de!
Chokladfreaks

nils
2013-01-28 @ 23:33:55

glömde säga att de verkligen ser smaskiga ut ;)

Svar: =)
Chokladfreaks




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0