Julavslutning

I torsdags hade vi julavslutning på skolan jag jobbar på, det var både kul men även lite tråkigt för min del.
Det var nämligen min sista dag där, jag kommer att börja jobba på en ny skola i januari.
 
Jag fick så himla många kramar, fina ord och presenter av både elever, kollegor och föräldrar och det värmer i hjärtat att veta att ens jobb varit uppskattat av de flesta. Det fälldes även en och annan tår, det är otroligt hur känslig man blir men det är inte så konstigt med tanke på hur mycket tid man spenderar med eleverna, det är så svårt att ta farväl av dem. 
 
Hur som helst så var det ett fint avslut. Eleverna var så himla gulliga som gjort och köpt så personliga presenter, det märks att de känner mig väl! Bland annat så fick jag det fina pepparkakshuset nedan fyllt med grejer från Lagerhaus. Så himla gulligt =)
 
Det var ju ett tag sen jag bakade cupcakes och nu har jag fått en ny liten bok att få inspiration från.
 
 
Mimsan
2013-12-21 @ 13:37:50

Fint pepparkakshus =)

Svar: Visst :)
Chokladfreaks

Evje
2013-12-21 @ 18:10:59

Så fina saker

Svar: Ja så gulliga de är
Chokladfreaks

dan
2013-12-22 @ 18:11:04

naaw blir ju tårögd ;)

Svar: Ja då kan du tänka dig mig
Chokladfreaks

Nasiba
2013-12-23 @ 23:07:56

Så gulliga våra Humfryelever är, sötnosar ;)

Svar: Ja verkligen, de bästa!
Chokladfreaks




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0