Gluten- och mjölkfria bananpannkakor med chokladsmak

Testade på att göra gluten- och mjölkfria bananpannkakor imorse. Jag passar på att prova sånt nu när jag är ledig. Det blev himla gott och lite bättre för magen utan gluten- och mjölkprodukter. 
 
 
Till 3 små pannkakor behöver man:
 
3 ägg
1 mogen banan
1/2 dl proteinpulver ( jag använde One Whey chocolate hazelnut från Fitnessgurun)
1 tsk agave sirap
1 tsk vaniljsocker
Kokosfett till stekning
 
1. Mixa alltihop till en fin jämn smet.
2. Stek i kokosfett och servera med hallon/blåbär och agavesirap. Jag strödde över lite florsocker och små chokladkulor på mina också!
 
Himmelskt gott!
 
 
Anonym
2013-12-30 @ 13:18:46

Nyttigt och gott

Svar: Ja verkligen =)
Chokladfreaks

Elvira
2014-01-28 @ 17:37:29
URL: http://elviralundbergs.blogg.se

Jag är inget större fan av proteinpulver då jag inte riktigt har koll på vad det innehåller, men det finns så många fina recept med One whey så jag vet inte... vad tycker du om det?

Svar: Ärligt så har jag inte sån jättebra koll heller. Just då råkade jag ha det proteinpulvret hemma bara men man kan absolut utesluta det. Det är väl mest bra att få i sig lite extra protein om man tränar så därför kände jag för att testa på det. :)
Chokladfreaks

Elvira
2014-01-28 @ 23:09:03
URL: http://elviralundbergs.blogg.se

Haha låter bra! Kanske måste prova det då!:)Tack för hjälpen i alla fall!

Tess
2014-01-30 @ 13:19:05
URL: http://tesswaltenburg.blogg.se/

Tusen tack fina du, vad glad jag blir! :) Kram




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0