Mini-tårtor

Idag fyllde min lillebror 15 år och istället för att baka en stor tårta ville jag testa på att baka flera små mini tårtor. 
 
Köpte färdig chokladtårtbotten och fyllningen blev hallonmousse och daimganache. 
 
Väldigt gott och uppskattat. Det tog dock väldigt lång tid att stansa ut små tårtor och kavla ut marsipan och dekorera de, det hade varit mycket lättare att bara göra en stor men jag blev ändå nöjd för de ser ju så söta ut. 
 
 
 Här ser man processen steg för steg. 
 
Evje
2012-11-04 @ 21:37:13

Läckert! Riktigt fina och lockande. Så söta

Svar: Tack sötis!
Chokladfreaks

dan
2012-11-07 @ 17:12:36

riktigt snygga! Vilket hantverk:)

Svar: Tack TP!
Chokladfreaks

emma
2012-11-08 @ 08:02:33
URL: http://emmios.blogg.se

fina

Svar: Tack =)
Chokladfreaks

Angelica
2012-11-21 @ 21:05:56

Du är så duktig!! Kan jag beställa bröllopstårta redan nu?

Svar: Haha självklart Angelica, gift dig du bara så får du din tårta ;)
Chokladfreaks

Evje
2012-11-28 @ 11:09:33

Hej, jag gillar din blogg väldigt mycket, men kan inte du uppdatera den lite oftare!!!

Svar: Hehe tack, jag ska försöka updatera oftare =)
Chokladfreaks

Josefin -Happy Days-
2012-12-02 @ 12:36:11
URL: http://myhappydays.se

Så himla duktig och kreativ du är! Skulle även kommentera den smarriga saffranskakan i inlägget ovan med det gick inte. Även den såg frestande god ut, fina foton!

Ha en fin 1:a advent!

Svar: Tack snälla! Jag försöker baka så ofta jag kan men tiden räcker inte alltid till men det är alltid kul när folk uppskattar det.
Chokladfreaks

rebecca
2012-12-05 @ 04:32:23
URL: http://fashionbyriva.blogspot.com

Shit vad söta! Riktigt imponerad :)

Svar: Tack, det tog sin lilla tid men de blev helt ok.
Chokladfreaks




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0