Saftig saffranskaka

Det är redan 1:a december! Gud, vad tiden går fort.
 
Lördagar är städdagar här hemma, jag rensade bland alla tidningar och reklamutskick och fastnade för ett recept på saffranskaka från ICA Maxis reklamtidning. 
 
Vi hade alla ingredienser hemma så det fick bli en saftig saffranskaka. 
 
Enkelt, snabbt och otroligt gott var det!
 
Det är så kul för varje gång jag bakar något så tar jag kort på det och det tar ett tag att "styla" och mina bröder är alltid så otåliga och vill provsmaka mina bakverk , de avskyr när jag ska hålla på att fota allt hela tiden. 
 
 
Här nedan kommer receptet. 
 
 
 
 
Evje
2012-12-05 @ 22:37:43

Jag förstår de! Men vi som läser bloggen vill gärna se dina vackra bakelser! Mums vad god den ser ut! Ska baka själv!

Maria Rogersdotter
2012-12-11 @ 21:43:38
URL: http://mariarogersdotter.com

Åh mums! Den här kakan ska jag prova att baka :)

Svar: Mmm, den var riktigt god! Se till att servera den med grädde och hallon så blir den ännu godare.
Chokladfreaks




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0