Cake pops

Jag har länge velat baka cake pops men aldrig riktigt antagit utmaningen förrän idag. 
 
Jag bakade 33st cake pops av Ballerina kladdkaka och Philadelphiaost. 
 
Det var mycket lättare än vad jag hade trott och egentligen väldigt enkelt. 
 
Mixa, blanda, rulla, frysa, doppa och garnera! 
 
Här nedan ser ni resultatet, jag hade ingen bild i huvudet av hur jag ville ha det utan garnerade lite hej vilt. 
 
Snögubben kom till på slutet precis då chokladen börjat kallna och klibba ihop sig.
 
Jag fick smälta om chokladen flera gånger för att den hela tiden stelnande, undrar om det berodde på att det var för kallt i köket eller att jag var för långsam.
 
dani
2012-12-16 @ 12:00:20

haha vad gulliga dom var ! På riktigt amani du skulle kunna extraknäcka o sälja bakverk ;)

Svar: Haha njaa inte riktigt va men cake pops måste jag bjuda dig på, det är asgott!
Chokladfreaks

Annika
2012-12-17 @ 19:13:10
URL: http://blogofphoto.webblogg.se

Mumsigt :>




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0