Varmaste dagen på hela sommaren

I söndags var det strålande väder nere i Skåne och vi tog självklart tillfället i akt och åkte ut och grillade vid havet. Jag älskar Malmö, just för att det ligger nära havet och så har de så fina och långa stränder!
 
Den här dagen var verkligen ett perfekt avslut på denna sommar, bara 10 månader kvar till nästa! 
 
 
 
kiwiberries
2012-08-22 @ 07:35:25
URL: http://kiwiberries.blogg.se/

det där ser underbart ut!

Svar: Ja, så synd att sommaren inte vara för alltid, man får leva på minnena under hösten/vintern.
Chokladfreaks

nisse
2012-09-08 @ 12:57:39

åh vad mysiga bilder. Söt tjej på en av dem hihi

Evje
2012-09-13 @ 20:46:46

Vill ha din mammas taboule

Food around my World
2012-12-02 @ 15:20:15
URL: http://foodaroundmyworld.blogg.se

Alla dina chokladsaker ser riktigt riktigt gooda ut, hit ska jag verkligen kolla in när jag e sugen på choklad! Men detta fick mig att saaakna sommaren! I somras grillade vi inte en enda gång :(( Ser riiktigt gott ut och speciellt med tabboleh! Blev riktigt sugen på grillat nu

Svar: Tack snälla =) Nej, vad synd men det är inte långt kvar till sommaren hehe ;) Ja, tabbouleh är det bästa som finns till grillat =)
Chokladfreaks




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0