Rocky Road med Daimkross



Det godaste och enklaste godiset kan man fixa hemma helt själv!

Rocky Road har jag gjort tidigare med dumle, mashmallows, jordnötter och choklad.

Igår valde jag en annan variant med samma ingredienser förutom att jag bytte ut Dumle till Daimkross.

Jag tycker att det var mycket godare med Daimkross för när Dumlen stelnar kan den bli riktigt hård och seg och fastna i tänderna medan medan Daimkrossen är lite lättare att bita i ;)

Prova er fram och använd olika ingredienser, man kan aldrig misslyckad med Rocky Road! 

Bongala Bongala
2010-04-18 @ 16:38:44

Ajaj akta tänderna:) Ser jättegott ut. Nu förstår jag varför du mår bättre...Choklad makes people happy:)

Bakfia
2010-04-19 @ 17:09:58
URL: http://bakfia.blogg.se/

Mmmm, det där såg ju helt galet gott ut!

Mimsan
2010-04-19 @ 20:13:05

Åh det ser supergott ut och speciellt när du har gjort de. Jag har ju smakat tidigare och då var de underbara vill ha!

Sofia
2010-04-22 @ 11:14:29
URL: http://marabou.se/söderhavet

Ser riktigt gott ut!



Vill tipsa dig om att Marabou ska lansera en helt ny chokladkaka inspirerad av Söderhavet. Den kommer bli magiskt god och vi vill gärna ha din hjälp att designa förpackningen! Vinnarens design kommer användas på omslaget till den nya chokladkakan och det finns fina priser att vinna.



På marabou.se/söderhavet kan du designa ditt förslag!



/Sofia




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0