Årsresumé 2013

 
 
Jag satt och tittade igenom min blogg nyss och tänkte att jag måste göra en årsresumé av allt jag bakat år 2013! 

Det är så himla kul att gå tillbaka och se i arkivet hur min bakning utvecklats och hur jag vågat testa på nya recept. Hälften av allt jag bakar hamnar inte ens på bloggen så ni kan ju tänka er hur mycket jag bakar.
 
Jag är inte bra på så mycket men bakning känns ändå som att det är min grej, det är ju så himla kul (läs gott)!
Mitt nyårslöfte för bloggen blir att baka ett nytt recept varje vecka! Får se om jag håller det, nu har jag iallafall skrivit ner det! 
 
 
Årets godaste bakverk (jättesvårt att välja) : Saffransbullar med vaniljfyllning (ett bakverk som jag bakade både på jobbet, hemma och hos vänner och som varenda person älskade).
 
Årets mest avancerade bakverk: Choklad- och hallonslice
 
Årets mest vanliga bakverk : Chokladcupcakes med moccachokladglasyr (mina favoriter som aldrig blir fel, lika goda varje gång).
 
Årest flopp: Finns inte med i bloggen men det var när jag skulle baka halloncupcakes med hallonglasyr, det blev en katastrof och mos av alltihop!
 
 


Josefin -My Happy Days-
2014-01-06 @ 21:56:24
URL: http://landhagen.blogg.se/

Jisses, ser farligt gott ut, fina bilder :)

Svar: Åh tack :) det är ok att titta haha ;)
Chokladfreaks

Emma
2014-01-06 @ 23:28:52
URL: http://myinspiration.se

Vilket fantastiskt bak-år, roligt att se och inspireras :)

Svar: Tack, ja men eller, bra som inspiration för både mig och andra =)
Chokladfreaks

nardin
2014-03-03 @ 18:59:19

Grrrym e du!!!!

Svar: Naaw vad gullig du är! Tack :)
Chokladfreaks




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0