Blåbärsbars

Baktanten har varit i farten igen och idag bjöds det på blåbärsbars.
 
Jag skulle egentligen iväg och träna efter jobbet idag men när jag kom hem så kände jag mig riktigt seg.  Jag bestämde mig för att gå ner till affären och handla lite baktillbehör och baka något gott. Ja, det är sånt jag får för mig att göra när jag är seg och trött, jag bakar för att piggna till lite!
 
Det fick bli Roy Fares blåbärsbars. De blev väldigt goda och jag tycker att det är så himla bra att han har spelat in videos på hur man ska göra till alla sina recept. Kolla in hans sida här på recept.nu.
 
Jag åt de med en klick vaniljvisp men de är nog godast med vaniljglass! =)
 

 
Mimsan
2014-03-24 @ 20:43:18

Mumselimumsmums =)

Svar: :)
Chokladfreaks

Nasiba
2014-03-25 @ 20:24:48

Smaskigt ;)!!!

Svar: Mmm väldigt smaskigt =)
Chokladfreaks




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0