Cake pops - ny favorit!

Cake pops har blivit en riktigt favorit i min familj.
 
De är farligt goda och väldigt enkla att göra. 
 
 
 
Beroende på hur stora bollar man har så blir det olika många, jag fick iaf 28st av receptet nedan. 
 
2 paket Ballerina kladdkaka
100 g Philadelphiaost 
100 g blockchoklad
 
1. Mixa ihop kexen med philadepliaosten till en jämn smet och rulla bollar utav smeten. 
2. Ställ in i kylen för att stelna lite innan du doppar bollarna i smält choklad. Man kan låta de vara som de är men jag valde att ha strössel  och vit choklad på mina. 
3. Låt stelna i kylen innan servering. 
 
Mums!
Evje
2013-03-25 @ 09:14:28

Oj så fina! Gillar även bandet runt glaset!

Dan
2013-03-25 @ 22:18:36

Håller med;) Ser verkligen smarriga ut!




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0