Happy new year!

Idag bakade jag nyårscupcakes dagen till ära!



Det blev chokladcupcakes med Oreos och Oreosfrosting!

Godaste receptet någonsin kommer från cupcakesfluffan!



I botten på varje muffins ligger en halv Oreoskaka gömd.

Alla i familjen och våra gäster sa att det var de godaste cupcakesen jag bakat och jag kan inte annat än hålla med.

De var så luftiga och goda med en lätt smak av vanilj från vaniljyoghurten som jag använde i smeten.

Det här receptet kommer bli en stor favorit i framtiden!

Goda frestelser
2012-01-02 @ 11:27:30
URL: http://godafrestelser.blogg.se/

Ja, verkligen! Mumsiga cupcakes och fina var de också :)

danne
2012-01-19 @ 21:02:29

oj vad fina ! Dom där hade jag missat ;) Du är verkligen begåvad amani. Lyssna på vad jag säger !




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0