7 Marabou Nyheter

Jag gick ner till ICA för att handla inför valborg imorn och när jag gick förbi godishyllan såg jag inte mindre än hela 7 nyheter från Marabou!!!

Hur kan ja ha missat allt detta!

De har 2 nya sensation smaker, Blueberry Milk och Strawberry Cheesecake!

1 ny liten Marabou med smak av Maräng & nöt!

1 ny 200g Marabou som heter Caribbean med smak av banan och kokos!

3 påsar chokladsnacks som ni ser nedan i 3 olika smaker,Hazelnut, Raisins och Daim!



Just nu kände jag inte för att köpa hem en massa Marabou eftersom jag försöker hålla igen så det blev bara en liten Maräng & Nöt som faktiskt var riktigt god!


 

Det lär nog inte dröja lång tid innan jag går ner och köper hem alltihop!

Katarina
2011-04-30 @ 02:26:49
URL: http://hovkonditorn.blogspot.com

Vad roligt med nyheter! Den med kokos och banan låter mycket god :)




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0