Mina mest lyckade cupcakes hittills!

Idag bjöd jag en av mina bästa vänner på en riktigt god chokladcupcake!

Vanligtvis har jag inte kaffe i mina cupcakes men idag hade jag det och de blev helt oemotståndligt goda.

Vanligtvis gör jag frostingen på florsocker, smör, philadelphiaost och kakao men då blir det för söt och mäktig.

Idag hade jag bara i philadelphiaost och smält blockchoklad som jag blandade till en slät kräm. Det blev jättegott dock väldigt svårt att spritsa på cupcaksen så jag fick bre på de med smörkniv istället. 

Som tur var går dessa finfint att frysa in, jag frös in några som jag sen ska bjuda på när jag fyller år drygt 2 veckor.

Så här fina blev de iaf!


  

Emma ^^
2010-07-01 @ 14:32:32
URL: http://emisablogg.blogspot.com

Receptet? =)

holmberg
2010-07-05 @ 19:26:01

lätt de godaste cupcakesen;) Helt underbara!




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0