Valborgskaos i Uppsala

Åh, jag kom äntligen hem efter en tröttsam dag på jobbet. Jag har varit ute sen klockan 09.45. Det började med att jag skulle se på min bästa vän (bebisen nedan) när hon åkte ner i en livmoder längs Fyrisån med 2 andra tjejer.


Min vän hade byggt en livmoder och klätt ut sig till en Giant-baby med blöja och klubba.



Vad har det här inlägget med bakning att göra undrar ni förståss! Jo, den här Cupcake-flotten passar ju helt perfekt in här! Nästa år ska jag lätt åka med i en sådan!


För er som inte vet så är det en tradition att studenter vid Uppsala Universitet bygger små flottar med ett tema som de sedan åker i längs Fyrisån 10.00 på morgonen.
 


En dag som denna är det inte lite folk på stan.


Iaf så missade jag nästan hela dagen eftersom jag jobbade på MAX i 10timmar. Jag kan tala om att jag aldrig haft så ont i hela kroppen någonsin. Jag har ont på ställen som jag inte visste att man kunde ha ont på, så pass allvarligt är det. Det värsta är att jag ska upp tidigt imorn och jobbar från 10-20, nice! 

Hoppas ni hade en trevlig valborg!
Alshammar - Style As Lifestyle
2009-05-01 @ 15:19:16
URL: http://www.halshammar.se

haha snyggt!

åsa - hello sugar!
2009-05-01 @ 20:33:17
URL: http://hellosugar.se

så roligt det såg ut! och så otroligt mycket folk ute! man kanske borde åka till uppsala nästa valborg och titta på flotteracet. :)

karin
2009-05-01 @ 22:46:52

du är för duktig gumman, känns som jag ox skulle ha jobbat den dagen haha, blev lite för mycket kanske;) Ses på Måndag, ha det toppen i solen i helgen:)

dan
2009-05-02 @ 13:13:06

haha livmoder iii liiike. Shit va mkt folk ! kan tänka mig att det luktade illa...kör hårt!

matilda
2009-05-02 @ 14:45:07
URL: http://matildafleur.blogg.se/

superfin blogg du har! :)

Evje
2009-05-06 @ 22:26:13

Åhh va kul att man fick vara med i din blogg! Inte bara cupcake-flotten som är aktuell för din blogg vi hade klubbor juh! Det är en typ av bakelse/godis. Fina och härliga bilder för övrigt! Puss




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0