God smoothie

Bloggen har lidit på sistone men så blir det ibland när det händer roligare saker i livet!
 
Hur som helst så har jag inte bakat något speciellt idag men jag måste bara visa mina nya burkar som jag köpte från Lagerhaus i helgen.
 
De är finfina att ha smoothies eller juicer i!
 
 
 

 
Smoothien är gjord på kvarg, frysta blåbår/hallon, fryst mango, agave sirap, one whey proteinpulver med jordgubbssmak och vatten.
 
Jag går inte efter något speciellt recept utan jag smakar helt enkelt av smoothien allt eftersom och bestämmer själv vad jag vill ha i den och hur konsistensen ska vara, det är bara att testa sig fram =)
 
 
Marwa
2014-03-17 @ 20:53:32

Vilka fina burkar <3

Svar: Hehe ja visst är de ;)
Chokladfreaks

Ghenno
2014-03-18 @ 00:04:16
URL: http://www.libanesenfransverige.blogg.se

Varför bjuder du aldrig på sånt när vi är hemma hos er?

Svar: Hehe det får bli en annan gång ;)
Chokladfreaks

dan
2014-03-18 @ 16:53:00

vad hurtigt med proteinpulver! Måste prova ;)

Svar: Ja men prova det, gott efter träning :)
Chokladfreaks




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0