How to decorate a cupcake

Yay! Äntligen fredag! Jag har hunnit använda min Kitchenaid två gånger denna vecka men jag har inte hunnit blogga om det. Den funkar iallafall jättebra och jag är väldigt nöjd med den. 
 
Jag bakade mocha chocolate cupcakes och bjöd alla mina kollegor på jobbet, jag tycker att man ska lyxa till det lite nu när det ändå är fredag. Klicka på länken för att få receptet på cupcakes och glasyr. 
 
 
Min vän Mima ville att jag skulle visa hur jag spritsar mina cupcakes och jag tänkte att det vore kul att göra en liten video och visa hur jag gör. Jag är inte direkt något proffs på att redigera så det blev en enkel video. Välj HD-kvalité för att få bättre skärpa.  
 
 
 
Jag använder engångspåsar från Clas Ohlsson som jag köper i 20-pack och en stjärntyll från kakburken.se.
 
 
 Trevlig helg!
 
Dan
2013-08-17 @ 19:14:18

Proffsigt!!

Lillemor Grönblad
2013-08-21 @ 12:32:19
URL: http://nattstad.se/sweatheart

Ja det såg ju enkelt ut det måste jag testa, kan du skriva ut receptet på glasyren du spritsa ut

Svar: Ja men det är länkat redan, om du klickar på "Mocha chocolate cupcakes så kommer du till inlägget där receptet till glasyren finns =)
Chokladfreaks

emmaoster.blogg.se
2013-08-24 @ 17:04:09
URL: http://emmaoster.blogg.se/

gud så gott!!




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0