God smoothie till frukost

Vad hände med alla goda bakverk!!? Jag tycks inte göra annat än smoothies nuförtiden men så blir det ibland när man hakar på olika trender som smoothietrenden t.ex.
 
Jag gjorde en riktigt god grön smoothie med en massa nyttigheter nyss! Riktigt mättande och god är den tack vare avokadon och bananen.
 
Recept för 2 glas eller i detta fall då, 1 burk!
 
1 mogen avokado
1 mogen banan 
2 nävar babyspenat 
1 tsk vaniljproteinpulver 
4 dl mandelmjölk
1 tsk korngräs

Lägg alla ingredienser i en mixer och mixa samman till en jämn smoothie.

Häll upp på glas.

Toppa gärna med lite hackade nötter och låt stå i kylen innan servering!

Mums! Jag tänker dricka min till frukost imorn! Väldigt lyxig frukost!

 
 
 
 
Alicia
2014-03-19 @ 23:46:25
URL: http://historicity.blogg.se

Åh, det är ju de där burkarna från Lagerhaus! De är så mysiga, måste också köpa mig ett par, kanske till och med att jag också orkar ta tag i att göra nyttiga smoothies i så fall....

Svar: Ja de är jättefina, synd bara att man inte kan ta med de
Chokladfreaks

nardin
2014-03-20 @ 10:33:53

Är dessa one way produkterna bra

Svar: Helt ok, jag använder de dock inte som proteinpulver efter träning utan mer som smaksättare och extra proteinboost i smoothies och proteinbollar
Chokladfreaks

milina.blogg.se
2014-03-20 @ 16:20:49
URL: http://milina.blogg.se/

åh vad gott!

Svar: Ja det var verkligen gott!
Chokladfreaks




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0