London in 3 days

Jag har inte bloggat sen förra året (nyårsafton)!

Jag har haft fullt upp sen 2012 började!  

Redan den andra dagen på det nya året åkte jag iväg till London med min bror och vi spenderade tre hela intensiva dagar där vi hann med massa turistande och shopping!

Sen jag kom hem från Malmö till Uppsala har jag haft fullt upp på universitetet och endast hunnit baka en gång.

Jag bakade en brownie som jag inte hann fånga på bild så jag bjussar på lite London bilder istället!


Träffade Queen Elizabeth II

Shoppade på Oxford Street

Turistade

Åkte upp i London eye

Promenerade längs Themsen floden med utsikt över Tower Bridge

Trafalgar Square

Piccadilly Circus

Gick runt på Harrods och lyckades fynda presenter till familjen (på REA)

Avslutade med ett stopp på Ladureé där vi köpte macarons.

De enda som var goda var de med choklad!

Hanna
2012-01-29 @ 22:46:12
URL: http://khanna.devote.se

Gud va kul!!




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0