Kladdkaksmuffins!

Igår bakade jag Leilas goda kladdkaksmuffins! Jag bakade de en gång för längesen och de var jättegoda!
Jag förstår inte hur jag kunde vänta så länge med att baka de igen.

Denna gång blev de faktiskt godare men dessvärre hade jag inga bär att toppa de med men det fick bli små chokladknappar.



De ska serveras med grädde för då blir de godast, grädden blev dock för hård men det smakade gott ändå. 

Här hittar ni receptet!

dan
2011-09-26 @ 19:40:04

dom blev riktigt goda! Tyckte att min insats var ganska betydande ändå ;)

S
2011-09-29 @ 22:35:57

Vad glad jag blev när jag råkade titta in på din blogg! Sjukt bra tips, jag kan säga att din blivande man kommer vara så lycklig med en kvinna som kan baka så bra!:D Kram




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0