Choklad- och nötbrownie



Nu var det ett tag sen jag updaterade bloggen, har haft så mycket att göra med skolan och jobbet så jag har verkligen inte hunnit.

Idag bakade jag dock en jättegod men enkel choklad- och nöt brownie! En riktig chokladbomb som alltid går hem.
Receptet har jag tagit från min bok från "Bakat" från Allt om mat men jag ändrade ingredienserna en aning.

Jag struntade i pinjenötterna och hade i mer choklad och sedan adderade jag även 1 tsk kaffe för att få mer smak.









dan
2011-09-15 @ 12:49:10

asså den där godsaken fick mig att nästan svimma av njutning! Den kan jag verkligen rekommendera till andra ;)

Katarina
2011-09-18 @ 05:27:27
URL: http://hovkonditorn.blogspot.com

Mumsigt!!




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0