Hemkommen från N.Y




Jag har just kommit hem från en två veckors resa i New York med mina vänner.

Det var en helt otrolig resa och verkligen en stad som jag kommer besöka fler gånger förhoppningsvis.

När vi var där hann vi äta ganska mycket, allt från typiskt amerikanst, kinesiskt, indiskt, italienskt till judiska bagels som var hur goda som helst och vi hann även med att äta jättegoda cupcakes på Magnolia Bakery. 




Det finns flera runtom i stan med den mest kända ligger på Bleeckers Street och var med i ett avsnitt av SATC, sen dess åker många turister (precis som vi) dit bara för att äta deras goda cupcakes .

Jag överdriver inte när jag säger att det var de godaste cupcakes jag ätit, deras chocolate cupcake with chocolate buttercream var oemotståndligt god!




De fick konstant fylla på eftersom allt tog slut så snabbt!



Väl värt ett besök om ni har vägarna förbi!



Mysigt!

dan
2011-08-23 @ 11:59:00

ååh va söt du är på bilderna. Man vill ju äta upp dig ;)

karin - trattoria
2011-08-25 @ 08:44:42
URL: http://trattoria.blogg.se/

låter helt underbart!

Elene:)
2011-08-25 @ 09:18:08
URL: http://www.theelene.com

Jätte fin blogg :)



Besök gärna min blogg :) <3



Kramar




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0