Påskgodis

Förra veckan gjorde jag lite påskgodis för ett reportage i UNT!

Idag kom det ut i tidningen, det går även att läsa artikeln på internet här!



Jag är inget proffs på påskgodis och visste inte vad jag skulle göra men jag tycker att jag lyckades få till ganska roliga, fina och enkla recept till slut!

Alla recept skulle vara enkla som man kan göra hemma med barnen!

Jag försökte hålla temat och gjorde allt i färglada färger som passar nu till påsk!

Chokladcupcakes med gul frosting och prästkrage av marsipan!



Färglada marsipanägg med rischoklad formade som fågelbon!




Kokostoppar doppade i choklad!



Glad Påsk!!!

Angelica
2011-04-21 @ 20:23:04

Du är så himla duktig!

dan
2011-04-22 @ 17:59:57

grattis till reportaget! Det var jättekul att se dig i tidningen ;)




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0