♥♥♥Alla hjärtans dag♥♥♥

Imorn är det alla hjärtans dag, en dag då man ska skänka en extra omtanke till sina nära och kära. Jag kommer dock tillbringa denna dag på jobbet men jag är inte deppig för det, det finns ju hela 364 andra dagar om året som jag kan bry mig om mina vänner. Iallafall så har jag bakat halloncupcakes dagen till ära. Jag har använt en massa olika formar som ni kan se här nedan. Ha en jättebra alla hjärtans dag!


Silikonformar från Lagerhaus


"I Love you" formar från Lagerhaus


Blommiga formar i lila från Lagerhaus

Sist men inte minst dessa underbara, fyrkantiga formar från Åhlens.


Visst är det mycket roligare att baka då man har fina formar istället för vanliga vita muffinsformar?

Danne
2010-02-13 @ 21:59:54

Va fina dom blev! Undrar hur dom smakar:)

Mimsan
2010-02-14 @ 00:55:05

Håller med ovanstående. Vill smaka. (L)

åsa - hello sugar!
2010-02-14 @ 21:38:57
URL: http://hellosugar.se/blog

vilka härliga cupcakes och många fina formar du hittat! håller helt med, det är så kul att baka i fina formar! :)

Jeanette Lindvall - FOTOBLOGGEN
2010-02-16 @ 21:48:08
URL: http://www.sunstreet21.devote.se

härliga bilder :D



Ha det fint

Kram

Tomtenissen
2010-03-08 @ 11:51:16

L U




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0