Rosa rattar och Marabou Sensation Yoghurt Rasberry



Jag glömde skriva för någon dag sen att jag provade på de nya rosa rattarna i samarbete med bröstcancerfonden och nya Marabou Sensation Rasberry. Rattarna smakade helt ok precis som de rosa original bilarna. Marabou chokladen smakade 100ggr bättre än vad jag hade förväntat mig. Glöm det jag sa om att Walnut Toffee var god, den här slog den helt klart. Medan Walnut är sådär höstig av sig så är den här fräsch och vårig. Det bästa är att man kan ta flera bitar utan att må illa.
Den får helt klart 5-stjärnigt av mig!

Ha nu en trevlig helg allihopa!

Helena Ljunggren
2009-10-24 @ 19:38:04
URL: http://www.helenaljunggren.com

Rattarna är gôrgoa :)

Evje
2009-10-26 @ 11:42:03

Jag håller med! Rasberry var mycket godare




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0