Grillfest med klassen

Igår hade vi vårt sista seminarium med klassen som helklass och därför bestämde ett gäng sig för att ha en grillkväll i ekonomikum parken idag. Som tur var så var vädret otroligt fint hela dagen och jag är så himla solbränd nu. Vi grillade korv och jag bakade kladdkaka med kokosbotten som blev riktigt god faktiskt. Vissa gillade den så mycket att de t.o.m tog 2 bitar vilket jag blev glad över =). Jag förväntar mig att alla som smakade går in på bloggen och kommenterar, ni vet vilka ni är. Ni som tog 2 st måste kommentera 2 ggr dessutom ;)

Det är synd att alla ska komma varann nära så här precis på slutet, men jag hoppas att alla får en skön sommar och förhoppningsvis träffar man på vissa av er i höst!

andrea
2009-05-31 @ 19:38:13

vilka fina kort du tog :D hoppas lördagen i sthlm vart bra! puss

Angelica
2009-05-31 @ 20:32:24

du vet redan att ja gillade din kladdkaka :)

karin
2009-06-11 @ 19:51:49

Och jag fick inte vara med på nån av korten:(

karin
2009-06-11 @ 19:52:52

Ojjjjjjj hahahahaha såg att jag va med nu, kanske får många cider denna underbara SEMESTER=)




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0