En hel dag i Stockholm




Jag tror aldrig att jag har varit så himla trött, varje del av min kropp värker speciellt fötterna. Jga åkte till Stockholm med Mimsan kl 10 och jag kom hem för en halvtimme sen. Vi har haft så roligt och så fint väder i Stockholm, och gud vad pinsamma saker som vi varit med om iaf Mimsan haha ;)

Jag var bara tvungen att visa den korallfärgade t-shirten från H&Ms kampanj "Fashion against aids". Mitt namn står ju med på  första raden :) och tydligen betyder det peace på något främmande språk. Jag köpte den inte dock men det hade varit kul.
 
Vi köpte pizza och satte oss på trappan vid hötorget, gissa om det var svettigt speciellt eftersom vi satt i lä.

Efter att ha letat i flera timmar efter Lagerhaus i Stockholm så hittade vi den en bit bort från sergels torg, till min besvikelse var cupcakeformarna som jag ville ha slut och de fanns bara i en mindre storlek. Men kassörskan sa att de fanns i den andra Lagerhaus affären som låg vid Stureplan så då bar det iväg mot Stureplan och jag fick mina efterlängtade cupcakeformar till slut =)

På slutet av dagen satte vi oss vid vattnet och åt Ben &Jerry's, faktiskt första gången för mig. Det var gott men jag hade för höga förväntingar på glassen så jag ger den 4 av 5 poäng.

Iallafall så var det jättekul och jag hoppas att jag hinner åka fler gånger till Stockholm i sommar.
åsa - hello sugar!
2009-05-31 @ 22:45:18
URL: http://hellosugar.se

låter som ni haft en härlig dag i stan! kul att du hittade cupcakeformarna till slut! :)

dani
2009-06-01 @ 10:55:24

åå glassen verkar god. Vi får väl ta en sväng du och jag i sommar tycker jag, eller blior det i höst kanske? iaf riktigt nice t-shirt:) peace!




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0