Min sommar i bilder

Jag har några roliga veckor att se fram emot i sommar. På tisdag åker jag till Malmö och därefter till gotland, malmö igen och sen till grekland.  Jag ska resa en hel del i sommar, jag räknade ut att under 8 veckor så kommer jag åka tåg 1 gång och flyga 5 ggr! Det innebär att det blir mycket avgasutsläpp för min del då men jag får väl kompensera det med att köpa ekologiskt =) 

Bild från i onsdags då vi var i naturreservatet Kungshamn-Morga utanför Uppsala


Privata bilder från 2007 -2008


Bilder från google

Bilder från min bästa väns brorsa, tänk att jag ska ligga på den stranden sen och bara glassa i solen =)
åsa - hello sugar!
2009-06-28 @ 18:49:11
URL: http://hellosugar.se

superfin bild på dig!! och så härligt det låter med alla resor du ska ut på!! :)

måns
2009-06-29 @ 12:14:49

hej snygging! Det var längesen sist;) Jag saknar dig jättemkt!! Din blog var jättehärlig amani. Den är nästan värd ett vg. Om du kämpar hårt så kan jag ge dig bätre betyg;) Vi kanske kan gå på bio i höst?? aja ha det bra, kram måns

Cutecakes-Paulina
2009-07-06 @ 16:33:07
URL: http://cutecakes.blogg.se/

o vad härligt med gotlandsbilderna, vi var där för två år sen på medeltidsveckan, skulle lätt tänka mig att åka dit igen!




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0