Visby i bilder

Ja, då var min andra dag på Visby avklarad, igår var jag ledig ocg jag hann fota lite på stan men inte så himla bra bilder. Idag hade jag iaf mitt första pass på jobbet vilket var roligt men jobbigt, jag är dödstrött. Här är iaf lite klickbara bilder!

 

Ingången till Innerstaden som är omringad av ringmuren och lite bilder från innerstaden.




Creperie & logi by day and night. Utanför en gullig gammaldags godisaffär och en supergod alkoholfri drink som jag drack igår.

Så äntligen, det tog åratal att ladda upp bilderna, nu ska jag vila lite jag är så himla trött nämligen. Ha det fint!
holmberg
2009-07-21 @ 20:57:12

tjena! Drinken ser sjukt god ut var det jordgubb? Känner inte igen dig på bilden, du ser så italiensk ut;)

Mimsan
2009-07-21 @ 23:25:24

Hej gumman, håller med ovanstående om att jag inte känner igen dig på bilden.Haha. Vilka underbara bilder. Jag vill också dit. Kramar

Evje
2009-07-22 @ 00:25:01

den där drinken ser delicious. Gillar din outfit, skit snyggt med leggingjeans. Puss

åsa - hello sugar!
2009-07-23 @ 00:26:34
URL: http://hellosugar.se

fina bilder! jag har aldrig varit i visby, det ser väldigt mysigt ut. :)

Olof
2009-07-23 @ 10:53:49
URL: http://thecompletetruth.blogg.se/

Sv: Tack! :)

Sandra drömkaka
2009-07-23 @ 17:58:31
URL: http://dromkaka.blogg.se/

Ser ut som en jättehärlig resa du gjort! & vilken underbar karamellbod du hittat dej :)




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0