Väggord I liiike...


Något som är extremt inne just nu är väggtexter av venyl. Jag har förälskat mig i flera stycken som jag tycker skulle passa utmärkt över min säng men tyvärr så bor jag i ett hyresrum och får inte borra hål i eller fästa något på väggarna. Jag är rädd att vinylen kommer dra bort en del av tapeten och jag vågar inte ta den risken.
Den venyl som jag skulle velat ha är den här som jag hittade på tradera.

(bild från tradera.se)

Borrat hål har jag gjort men det kan jag spackla över lätt, det gjorde jag i mitt förra rum i Flogsta och det gick ju bra. Men då tillbaks till vinyldilemmat. Jag kan inte klistra på några väggord så därför gjorde jag en egen välkomsttavla som jag satte i hallen. Enkelt, stilrent och billigt som sjutton. Ramen köpte jag på IKEA för bara 19:- och texten fixade jag i word och skrev ut sen. Det rosa bandet har jag tagit från en GinaTricot klännig som jag inte använder längre. Voila så var det klart, allt som allt kostade det bara 19,50:-   





Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0