Vegetariskt - Laxpaj med broccoli


Jag köpte gravad lax igår eftersom det var extrapris men jag gillade det inte när det var rått så jag bestämde mig för att göra en laxpaj istället. Jag använde samma grundrecept på pajdeg och äggstanning som jag använde för spenatpajen tidigare förutom att jag bytte ut inehållet till lax och broccoli.

Denna gång blev jag jättenöjd med pajskalet, titta så fint och rakt det blev =)

Gillar man lax så kommer man älska denna paj, men nästa gång skippar jag laxen och provar på broccoli och ost istället.

P.S Förlåt för att jag inte har några bakinlägg, just nu är det mina matlådor som står i fokus. Långa, kämpiga dar kräver mycket mat. Till helgen kommer det Lussebullar och nästa vecka ska jag nog hinna med pepparkakor =)

frida
2011-04-14 @ 17:30:30

lax är inte vegetariskt.

chokladfreaks
2011-04-14 @ 22:59:09
URL: http://chokladfreaks.blogg.se/

Svar till frida: Vissa äter också fisk och man kan faktiskt kalla det vegetariskt även om det inte består enbart av grönsaker!




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0